fredag 19 februari 2010

Förrådd

Genoa! Han förrådde mig. Alla förrådde mig! Det var bättre innan, när jag var i solen, när jag inte behövde smyga, när jag inte var så hungrig. Kunde de inte ha hjälpt mig? Mina dyra vänner. Men de lämnade mig, skrattade åt mig, försökte ta mina pengar, jag hade aldrig några pengar, var är mina pengar nu? Mina vänner, de lämnade mig, jag är så ensam, jag behöver ingen, jag skulle vilja äta upp dem, nu är de rädda för mig, nu kan de inte lura mig mera! De skulle ångra sig om de såg mig nu, såg hur jag hade det, de skulle bli rädda, jag har blivit så stark. Jag ska hitta dem och bita dem gnaga på deras ben dricka deras blod tugga på dem slita dem i stycken jag ska äta upp dom den lilla tjocke den smale den långe jag ska gnaga och gnaga och gnaga och slita och riva slicka i mig det som är kvar jag ska bita av deras fingrar och armar och ben jag ska jag ska jag ska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar